2024-07-11 Staff Partners Warszawa, Śródmieście

Aktualnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów i Kandydatek na stanowisko:

Asystent / Asystentka Biura Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście

Zakres obowiązków:

  • Wspieranie CEO i prawnika w codziennych obowiązkach,
  • Udział i koordynacja projektów pod nadzorem CEO i prawnika,
  • Tworzenie prezentacji zgodnie z wytycznymi,
  • Przygotowywanie informacji rynkowych (zbieranie danych w Internecie i wizyty na miejscu)
  • Tłumaczenie listów, dokumentów, przygotowywanie streszczeń i raportów,
  • Edycja dokumentów, konwersja do formatu Word,
  • Zadania związane z zarządzaniem biurem (umowy z dostawcami usług),
  • Organizacja spotkań i podróży służbowych,
  • Zamawianie materiałów biurowych, zamawianie kurierów, wysyłanie listów,
  • Prowadzenie ewidencji faktur kosztowych i sprzedażowych, przygotowywanie zestawień płatności,
  • Inne zadania zlecone przez CEO i prawnika.

Wymagania:

  • 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego (język francuski będzie dodatkowym atutem) - warunek konieczny
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (PowerPoint, Word, Excel),
  • Dobre umiejętności organizacyjne,
  • Doświadczenie w branży nieruchomości lub budowlanej będzie dodatkowym atutem,
  • Dobra motywacja i nastawienie na wyniki.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie lub współpracę B2B
  • Wynagrodzenie 5.000-7.000 brutto w zależności od formy etatu
  • Możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz!
  • Pracę w niepełnym wymiarze godzin - 3 dni w tygodniu lub 4-5 dni dla osób dyspozycyjnych - do ustalenia
  • Atrakcyjną lokalizację biura w Centrum Warszawy
  • Możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia

Uwaga: Prosimy o przesłanie CV w języku angielskim.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze ogłoszenia