A. Część teoretyczna:1. Zapoznanie się z przepisami bhp, p-poż.2. Zapoznanie się z programem stażu, obowiązakami i uprawnieniami. 3. Zapoznanie się z przepisami i instrukcjami wewnątrzzakładowymi.B. Zadania wykonywane przez bezrobotnego w okresie odbywania stażu:1. Prowadzenie ewidencji księgowej.2. Dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych.3. Uzgadnianie rozrachunków, transakcji, rozliczanie operacji finansowych.4. Księgowanie faktur od dostawców.5. Przygotowywanie platności, prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi.6. Rozliczanie należności wynikających z przepisów wewnętrznych.7. Potwierdzanie należności (sald) i zobowiązań z kontrahentami oraz uzgadnianie rozrachunków w tym wyjaśnianie zaistniałych różnic.8. Rozliczanie faktur. 9. Sporządzanie deklaracji podatkowych.10. Współpraca z klientami zewnętrznymi, dostawcami.11. Przechowywanie dowodów księgowych.12. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie zawodowe
Wymagania inne:Staż w ramach Projektu "Przez aktywność do zatrudnienia". Wymagania organizatora: umiejętność analitycznego myślenia, obsługi komputera i urządzeń biurowych, pracy w zespole, odpowiedzialność, dokładność. Wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne lub pokrewne.